Ben hamilelik için değil ama adetim düzene girsin diye yapıyordum kistler küçülsün diye.Adetten iki gün sonra başlamıştım 15 gün boyunca sabah akşam aç karnına 1 bardak su ile 1 soğanı dörde bölüp kaynatıp içiyordum 6 ay sonra yine 15 gün yapıyordum adetler düzene girmişti 2 yıl sonra bebek düşündüm ilk denemede oldu ama ondan mı bilmem.