Merhabalar, 38+6 haftadayım.Bugün akşamüstü aniden belime ağrı girdi ve yürürken bile zorlanıyorum.Bu zamana kadar hiçbir doğum belirtisi yaşamadım, sadece göbeğim aşağıya düştü iyice 2 gündür.Geçen hafta çatı muayenesinde bebek doğum kanalında demişti doktorum.Bu aniden gelen bel ağrısı doğum belirtisi olabilir mi? Yardımcı olabilir misiniz?