Kızlar yarın 36 bitiyor 37ye giriyorum ama karnımdan patlıcam sanki yemek yiyorum hazmedemiyorum oturamıyorum çok sertleştim sezeryan olucam günümü beklıyorum artık 18 gün gecermi😫 artık çok bunaldım rahimim felaket ağrıyor sizlerde durum nasıl bebeğim şuan 4 kilo 18 güne kimbilir kaç gram daha alırım baya bi ağırlık yapıyorrr 😫😫😫😫