Geçen ay rahim filmi çektirmiştim bi tüpüm açılmıştı ve yumurtlamaya yakın doktora gittim açık tüpümde kocaman bi yumurta oluşmuş dedi 19.5 mm dedi değerlendirdik ama sonra başka Sorunlar falan derken unuttum gitti bi baktım şimdi takvime adete 5 gün kalmış Ovülasyon vardı yaptım böyle oldu Felaket kasık batması var ihtimal vermiyorum aslında Ama her ay hüsran Olduğu için 😂
