Lansinoh 160 ml cam biberon almayı düşünüyorum. Alan, memnun olan var mı ?
Mziyaa kızıma kullanıyorum 11 aylık mükemmel al kesinlikle pişman olmazsın
Gozde19 aynı 160 ml cam biberonu mu kullanıyorsunuz ?
Biz sut sagma makinasının biberonunu kullanmistik lansinoh cok memnun kalmistik
Mziyaa yok onun büyüğünü