Duygu53- mocha diye bir marka almıştım instagramdan ilk 1 ay çok işime yaradı sonrasında ya ben kullanımı dogru yapamadım yada ondan kaynaklı el ve elektrikli değil sütü dolaba onunla koydum sık uyandığı için kızın sonra biberonla ısıtıp verdim sürekli kaynattm bebek küçük diye esneme yaptı sanırım bir süre sonra sagmadı yoksa fiyatı uygun ve kolaydı böyle sıkıntı da yaşadım ama ben