Merhaba hanımlar 30. Haftamdayım doğuma az kaldı . Haliyle merak ettiğim çok şey var . Benim gibi kuyruk sokumu kırığı yaşamış ve farkedilmediği için yamuk kaynamış günlük hayatımda da sıkıntısını cekiyorum . Buna rağmen normal doğum yapan var mı ? Aklım çok karışık aydınlatırsanız sevinirim . Doktorlar net birsey söylemiyor . Tekrar kırılabilir kırılmayada bilir. Netlik yok yani . En azından bunu yaşamış biri bana yardımcı olabilir diye düşündüm . 🙏🙏cevaplarınız bekliyorum . Arkadaşlar hiç bir Allah’ın kulu yokmu benimle aynı sıkıntıyı yaşayan lütfen biri bişey söyleşin