sule3950 enfeksiyon ilacsiz nasıl gidecekmiş bide onu anlatsaymis eczaci ben kaynanamın lafıyla ilk gebeligimde antibiyotik vermişti içmedim enfeksiyon çoğaldı bobreklerime vurdu serum yedim ateşler içinde yandım.deli gibi bilmeyenlerin lafıyla. bide hamileliğin son ayı kimsenin lafına bakma doktor ne derse onu yap