sevgi17 sezeryanda korkacağın birşey yok, çünkü birşey hissetmiyorsun. Doğumdan sonra odaya geçince 2 3 saatlik bir ağrın oluyor şiddetli, 2 günde yatak istirahati yapman gerekir sonra mis gibi kalkıyorsun ayağa ☺️ 2 sezeryan geçirdim şimdi 3. Olacak inşallah yine olsa yine sezeryan yapardım çünkü normal doğumdan çok korkuyordum..