Merhaba hanimlar. 2 ay önce dogum yaptim ancak yeni firsat bulup yazabildim. 39+2de gece saat 2de tam çatlaklarim icin göbegimi kremleyip onu cekmesini beklerken yatakta bi islaklik hissettim hani akıntı gelir hissedersiniz oyle bi his. Akinti sandim lavobaya gittim baktim camasirim islanmis ve hala su geliyor. Cok heyecanlandim o an. Esim daha yatmamisti hemen ona söyledim annemde memleketten yanima gelmisti oda yatmamisti hemen cantalarimizi alip hazirlanip ciktik. Duş falan hic aklima gelmedi. Sancimda yoktu. Neyse benim yatisim yapildi nst ye bagladilar sanci cikiyor ama ben pek bisey hissetmiyorum. Açıklıga bakildi hic acilma yok. Tabi doktorum da aranip haber verildi. Sabaha kadar uyuyamadik ebeler uyuyup dinlenmemi söyledi ama heyecanli stresli her duyguyu yasiyoruz o an. Sabah 8de dokorum geldi ve yavastan suni sanci verilmeye baslandi. Sabah 8den 14.00 kadar verildi ama hic acilma yok. Artik dayanilmicak noktaya gekdi benim icin. Plates topuyla egzersizler mi yaptim yürudum ama 0 aciklik. Sezeryan istedim ve soinal sezeryan oldum. Ama ameliyathaneye giderken bile suni sancinin etkisi devam ediyordu vucudumda. Suyumda hala gelmeye devam ediyordu. Ameliyata alinmadan sonda takildi ben uyuşukken istememe ragmen ameliyat oncesi taktilar hemsireye cok kizdim cunku doktorumda uyusukken takariz demisti.15 20 dk icinde hersey bitti kizimi gördum o an zaman durdu sanki. Rabbim herkese nasip etsin. Kizimin muayenesi yapildi ve odaya cikartildi benim dikislerim yapildi. 15 dk sonrada ben ciktim odaya. Ama öyle bir yorgundum ki resmen cok yorgunum diys sayikliyordum gecede uyumadigim icin uykusuzluk suni sanci beni mahvetti. Abartisiz 3 gün dogru duzgun uyumadim. O yuzden siz uyuyun. Ilk 3 gun süt gelmedi mecbur mama verildi. Gece kizim aglaya aglaya bi hal oldu acemilik iste cocuk acliktan agliyor hemsirelere söylüyorum agliyor diye orali olmadilar en sonunda mama istedim gidip o ameliyayli halimle. Yanimda annem kaldi benim. Ertesi gün cikis yaptik ama gazim cok gec cikti. Gaz cikmadan doktor cikarmiyor hastaneden bagirsaklardan emin olmadan. Lavman yapildi öyle ciktik. Gelelim önerilerimeee…. depend kesinlikle alin ama kesinlikle L benden alin üzerindeki kilo yazilarina aldanmayin. 1 bucuk paket kullandim ben. Mamaya düsman olmayin cunku süt gelmeyince bebegin aç kalmaması icin mecbur veriyosunuz gelene kadar. Ben hala gunde 1 veye 2 kere veriyoum emdigi halde. Gögüs kalkani, elektrikli gögüs pompasi alın derim. Hastaneye biberon emzik göturmemistim ben cokda eksikligini hissetmedim cünkü mamayi şirınga ile verdik meme reddi olmamasi icin. Ha birde kizlar kesinlikle bebeginiz kan grubunj ögrenin bize söylemeler sormakda aklimiza gelmedi. Benim ve kizimin arasinda kan grubu uyusmazli cikti ve bu uyusmazliklarda sarilik olma olasiligi normalden daha fazlamis. Mama verdigim halde sarilik olduk yani. 3 takim pijama aldim ama sadece birini giyenildim cunku digerilerinin lastikleri sıkı dikislere zarar verebilir diye giydirmediler. Aslinda sıkı da degildi ama anlamadim. Simdilik aklima gelenler bunlar ha birde emzirme sütyeni kesinlikle alin. Sorulariniz varsa cvplarim. Herkese hayirli dogumlar insallah😊