22_07_18 Hanımlar tüp bebek tedavisi oldum progestan fitil kullanıyorum. Ama bitmek üzere yarına kullanacağım yok yani hastaneye gidip doktora yazdırmamda zor sağlıkocağına gitsem aile hekimim yazar mı
DaisyMom 22_07_18 tabiki yazar eger yazmazsa eczacinizdan isteyin receteyi sonra verseniz de kabul ediyorlar.
22_07_18 Eşim gitmiş bugün reçetesiz çok tutuyor demiş fiyatı da yüksek olunca reçetesiz ben aldırmak istemedim o zaman yarın sağlıkocağına gidip aile hekimine yazdırym