Ermell boyum 1.72 kilom 49-50 arası gidip geliyorum hiç alamadım ama şükür bebeğim iyi. Düzenli besleniyordum hamilelik öncesinde ve şimdi canım saat kaçta ne isterse yiyorum daha dün akşam 10 da tost yapıp yedim 🙈😅 bakalım herkes son 3 ayda alırsın diyor benim takıntım yok doktorumlada konuştum zaten çok almanı tavsiye etmem dedi ama mahallesi baskısı denilen şeyi nedense yaşıyorum 😅