Kozlar merhaba tüp bebekle 5+4 günlük hamileyim . Bugün ultrasona gittiğimde bi sürü yumurta gördük ultrasonda . Keseyi gördü ama hangisi olduğunu anlayamadı . Doktorun çok hormon vermiş dedi . Ben fransada yaşıyorum bunlar pek anlamıyor ya çok korktum .böyle bi durumla karşılaşan oldumu . Normalde hamilelikte yumurtlama olur mu ? Rahimde sadece bebeğin kesesini görmemiz gerekiyordu . Ama bi sürü kese gibi noktalar vardı