Msltms Kızlar bugün kontrolüm vardı sonrasında detaylıya gittik kızımız çok şükür gayet sağlıklı☺️🌸 Yüzünü de gösterdi ama çok bakınca da elleriyle kapadı😅 kilosu 475 gr 22+4 haftalığız, kilosu iyi mi , sizlerin nasıl? 😊
esrtsc27 Msltms benle aynı hafta aynı gündesin canım, ben de yarın detaylıya giriyorum inşaallah her şey yolundadır çok heyecanlıyım. Renkli usg fotosu verdi mi doktorun?
Msltms esrtsc27 evet verdi canımm 😊 doktorum perinatologa yönlendirdi. Sen randevu aldın mı doktorum mu yönlendirecek 😊
kubrayylmz Msltms benim daha renkli usgye günüm varda doktor perinatolojite bi kaç hafta içindd randevu al dedi ne oluyor o bide 182 den alınmıyor nasıl yapılcak bidd ne işe yarıyor erken mi acaba 16 haftalık benimki
Msltms kubrayylmz perinatoloji aslında yüksek riskli gebelikleri takip eden bi bölüm canım. Ama doktorumuzun cihazları detaylıya yetmiyor. Üstelik vakitleri de yok çünkü perinatolog 1 saat falan inceliyor bebeğin her organını ayrı ayrı her şeyini. O yüzden oraya yönlendiriyorlar. 16 haftalık erken canım 20.haftadan sonra git bence ben 22 de gittim☺️
Msltms kubrayylmz randevu işine gelinceben 182 yi falan aramadım benim doktorum 2 kişiyi önerdi fiyat al dedi bende aradım biri 600 TL dedi diğeri 450 TL dedi . Sende doktoruna sor canım ya da yaşadığın ilde perinatoloji doktorlarına bak ara hepsini fiyat öğren ona göre git.
kubrayylmz Msltms zaten doktor ismi verdi devlet hastanesi ücretli degildir herhalde ama renkli ultrasondada incelemiyorlar mı öyle bide zararı yoktur dimi herkes yaptırıyordur
Msltms kubrayylmz ilk normal siyah beyaz bakıyor doktor 1 saat inceliyor nerdeyse beyinden tut ayak parmağına kadar her yerini inceledi. Sonra görüntü verirse diye renkli açtı bizim kızda yüzünü gösterdi hatta fotoğrafını çıkartıp renkli şekilde bize verdi . Ne gibi zararı olsun ki.