Kızlar merhaba
Doğum ücreti herşey dahil 4200 denmişti şimdi 1 günden fazla kalırsanız oda ücreti, ekstra çocuğun işitme testi için ekstra ücretler alınacağını belirttiler. Süsleme ve foto olduğunu belirttiler. Süslemeden kasıtları nedir ? Korona durumu varken süslemeye zaten gerek duymuyorum. Daha önce ya da şu an gidip de bilgisi olanınız var mı ?