Tcnn Hanımlar 40+4 oldum doktorum fitil ile doğumu başlatalım dedi daha önce fitil ile doğum yapmış olanlar Bilgi verebilir mi 😌
Tcnn ecembugra53 yani fitil sancı değil bebek rahat doğsun diye o zaman ekstra suni sancı veriliyor acaba 😌
ecembugra53 Tcnn evet canım rahim yumuşasın bebek daha rahat çıksın diye suni sancıyı serumla veriyorlar