ozsim23 Kasım.anneleri ve heyecanları toplanmış bulunmaktayız anlaşılan 😄😄
Senin ihtiyaçların için soruyorsan şöyle yazayım. Benim.annem bir uzun elbise gecelik aldı birde alt üst takım . ikisi de ince çünkü hastane sıcak oluyormuş dediler. Hırka goturucem bir tane . Kendime çok bişey goturmeyi düşünmüyorum açıkçası atlet olarak da emzirme atleti . 4-5 tane iç çamaşırı koyarım. Mutlaka kalın çorap koycam . Göğüs pedi, göğüs kremi, süt sağma makinası , büyük pet ve hasta bezi, alt açma örtüsü yatağa sermek için. Yastik kılıfı. Diş fırçası ,macunu ,sabun ,yüz kremi . Bir tane başörtüsü. Saç açık olduğu zaman bebeğin boğazına kaçma ihtimali olmasın diye kendi düşüncem ve tedbirin sadece. İstemesen koyma :) benim hazırlıkların bu kadar