boncuk67 kızlar 7 haftalık hamileyim troitim 5.2 çıkmış doktor yüksek dedi bebeğe zararı mı var bugün sabah başladım 50mg kullanmaya
NerminBal boncuk67 benim de 6.09 çıktı bana da 50 mg verdi düZenli kullanıp 1 ay da bir kontrole gitmek gerekiyormuş
Babyy1S boncuk67 zeka geriligi ve dusuk yapiyor ilacı kullanmadiginiz da en kısa zaman da duşer ilacı bırakmayin
UrasEgeninannesi boncuk67 ilaç başlamışsın zaten canım. İlaçla düşüyor merak etme ama düzenli kullan aksatma. İlacını kullandığın takdirde bişey olmaz Allah on izniyle