Srplhrgl Gizemela canım bende özele gittim 2 defa doğumu devlette yapacağım için bi doktor önerildi çağlar diye sende bi git istersen
Srplhrgl Gizemela evet çağlarda devlette valla sevcanı bilmiyorum ama kadınlardan songül erkeklerden çağlar iyi
Gizemela Srplhrgl devlette doğum nasıl oluyor bilginiz varmı doktor seçebiliyormuyuz . Keyfi sezeryan istiyebiliyormuyuz nasıl ilerliyor işlemler
Ebruelif72 Songül özele geçti artık yok ne yazık ki bende ona gidiyordum. Bana da çağlar ı önerdiler ona randevu bulmak da zor bakalım alabilecek miyim çok yoğun lar
Srplhrgl Ebruelif72 şimdi randevu sistemine baktım 22 228 tarihlerinde randevu var almak istersen acele et
Ebruelif72 Çağlar la Songül özelden devlet e geçmiş zaten Songül tekrar gitti ilgili tatlı dilliydi ya
Ebruelif72 Srplhrgl çağlar a baktım bu kac gündür yok başka doktorlar a var da ben çağlar a almak istiyorum
Ebruelif72 Gizemela keyfi sezeryan olmuyir doktor son anda Bı terslik görür de kendisi sezeryan a alırsa alıyor. Sezeryan olursa belki kendi doktor un la Bı tarihe karar verirsiniz ama normal de nasıldır bende hiç bilmiyorum
Ebruelif72 Benım ikinci gebelik ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olacak bende biraz haftam ilerlesin soracam inşallah
Ebruelif72 Yoğun bakım ve yatan hasta kısmı hazırmış yeni hastahanin de açılması için olur bekleniyor mus. Söylenen lere göre yatak li kısmının bir bölümü pandemi için ayrilacakms