Herkese merhaba 🖐🏻 38+4 günlük olduk biz oğlum bir hafta önde gidiyor dün kontrolümüz vardı doktorum çocuğun gelişimi iyi ama kafa önde gidiyor Buda normal doğumu zorlaştırır ama denemeden bilemeyiz dedi böyle bi durumla karşılaşıp doğumu rahat geçen varmı zaten iki doğumdanda çok korkuyorum ne yapacağım bilemedim yardımcı olursanız sevinirim 😍