Yaseminyas Kizlar ben dogum yapali 4 ay oldu ve sadece bir kez adet oldum ikinci adetim 5 gün gecikti basina böyle vbisey gelen varmi bida nezaman adet gördünüz hamilemiyimdir sizce
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yaseminyas bana doktorum senin emzirmene baglı adet gormen demişti ama sen adet gördüm diyosun bu onun için gecerli mi bilmiyorum canım ama test yaptın mı hamilelik icin
Knber Yaseminyas Can'ım ben 40 çıktıktan sonra hemen adet gördüm düzenli geliyordu bi kere 5 gün gecıkmeyle geldi bidaki aydan sonra da gelmedi 🙈🐣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yaseminyas kan testi yaptir bize istersen yara doktorunla konuş bakalım o ne dicek 10 ocak sizin ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yaseminyas hamile kalma olasılığınız var mı peki zamanlarını sen daha iyi bilirsin
Yaseminyas MiracAlpinveUmutunAnnesi pazsrtesi doktors gidicem hayirlis neyse o ama insALLAH yoktur daha cok erken benimkide 3ocak 😊cinsiyeti ne
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yaseminyas aynı bende öyle 3 hafta oluyo ve bende bugün test yaptim negatif çıktı 11 mayısta oglumun aşısı var o zaman bende kan testi yaptiricam bencede erken ama Rabbim hayirlisini versin 😊
Yaseminyas Yaseminyas MiracAlpinveUmutunAnnesi pardon karistirdim 4 aylik sizinkide almanyada yasiyorum siz