Meva-annesi caglanurr ben yaptırdım doguma kadar da devam fotoğraf cekımı ıcın 3 haftada bir bakımı var kendi kirpigine zarar vermiyor
caglanurr Meva-annesi kaç haftalık hamileyken yaptırdınız bende daha önce çok yaptırdım ama hamilelikte sırt üstü yatmak zararlı diyorlar ya onun için sordum uzun süre sırt üstü yatmak sıkıntı olursa diye