Ben bugün sabah oldum kanamam da olmadı şükür 38+0.haftam kızlar inanın 2 dk şık şey ve acımıyor bile doktorlar ona göre yapıyor muayeneyi ben önyargıyla gittim acıyacak diye ki çatım da darmış hakikaten bana sezaryen olacaksın bu çayıyla normal doğum olmaz dedi ve bu çatıya rağmen acı hissetmedim rahat olun atın kafanızdan önyargıları