Ebru-isil Dilekyc ben hamileyken lierac ve Hindistan cevizi yağı,badem yağı ve kakao yağından üçlü karışım yaptım kullandım.Sıfır çatlak. Ama kullanıp çatlayan da var.
mercimekkmom Dilekyc 31. Haftadayım belkı sadece ıkı üç kez nemlendırıcı surmusumdur henuz huc catlagım yok bence bu tarz seyler genetık ne kullanırsan kullan catlıcaksan catlıyosun
elcinsadem Ben 39 haftalık hamileyim hiç düzenli birşey kullanmadım sürekli duş aldım ve nemli idi ve maşallah hiç çatlağım olmadı . Bence ırsi bu tarz şeyler .
Merveilkcan elcinsadem ay evet ya bende çatlak kremi kullandım 23.haftamdayım karnımda daha henüz yok ama bacaklarım da olmaya başladı annemde hoc yok ama bende bacaklarım da olmaya başladı ya
Rengin_27 Ben de 29.haftadayım henüz erken galiba bilemiyorum ev yapımı zeytinyağı sürüyorum hergün çatlak yok şimdilik ama olur mu zamanla belli olacak