Cansu3535 Yatağa sırt üstü yattığımda sanki bel çukuruma bıçak saplanıyor sürekli yan yatmak zorunda kalıyorum var mı bir önerisi olan🙏🏻
zmq Cansu3535 çok geçmiş olsun. benimde çok şiddetliydi belim ortadan ikiye ayrılacak gibi oluyodu sırt üstü yatamıyordum ama şimdi geçti. Bu seferde sol bacağım kökünden çıkıp etime batıyo gibi. Minikler büyüyor👶🏻🙏🏻
SerapTadelenTtnc Gebelikte sağ yada sola yatmayı öneriyor doktorlar en iyisi sol taraf bebek için bel ağrısı için özellikle sırt üstü yatmamak lazımmış birde ilk zamanlar da da oluyor bu bel ağrısı hamileliğin her evresinde oluyor maalesef 😓