Cansucasalin 26 haftalığım bebegımın hareketlerini de azalma yaşıyorum çok yavaş hareket ediyor ve çok kuvvetli değil tekmeleri nedeni nedir acaba 🙄
Babyy1S Cansucasalin gün icinde hareket ediyorsa korkma bu haftalarda duzensizlik olabiliyor en az 10 hareket ediyorsa sorun etme günün çoğu zmaanı uyuyarak geciriyorlar
tgce_brs Cansucasalin bende 25+3 üm canım korkutma kendini bugün bu yüzden sağlık ocağına gittim. Dünden beri hissetmiyorum yattığımda çok az kayma gibi hissettim bende korktum ama Allah’a şükür ebe bu haftalarda normal dedi uyuyolarmis 🥰 uyusunlar da büyüsünler inşallah