2Mucizelerim- tüp bebekle değil ama ilaç kullanarak ikizlere hamile kaldım. Ben de en başlarda çok kötü şeyler okudum, çok riskli vs bir dünya şeyler söylendi ama herkesin hamilelik süreci farklı. Ben 26+3 haftalık hamileyim ama çok şükür sorunsuz sıkıntısız geldim bugünlere. Son 1 aydır da erken doğum olmasın diye tedbir amaçlı fitil kullanıyorum. Son 2 haftadır da iğne kullanıyorum. Herkesin hamilelik süreci farklı. Olumsuzu düşünmeyin☺️37-38 lerde sorunsuz sıkıntısız doğum yapan da var. Olumluları düşünün hep🌸