minnak25bebek herkesin agri eşiği farklı ama ben öldüm öldüm dirildim Bağıra bağıra hastaneyi yıktım ama hic bagrmadan çıkanlar da var bilemiyorum herkesin de dogum hikayesi farkilk oluyo ama bebek çıktığı an bitiyor hersey annenden yeniden doğmuş gibi oluyorsun hemen ayaklaniyosn bebeğine kendin bakaabiliyorsun 2. Ye hamileyimsuan cesartedip normal yapabilirmym blmiyorum en kötü ihtimal epidural düşünüyorum