Beyhanikra Hamileyken saçını kestiren var mı? Çok uzadı saçım kestirmek istiyorum ama herkez kestirme diyor.
Batuyasam Beyhanikra Geçen hafta interntten araştıırıp kestirdim bi sakıncası yok kestirebilirsiniz batıl inanç kısmı ömrü kısa olurmuş aklı kısa olurmuş fln önümüz kış uzun saç kurumuyor
Snszasla Beyhanikra bende yarın için randevu aldım yarın kestireceğim batıl inanç kafam kaldırmıyor artık saçımı biraz kısalmasından da birsey olmaz 🙄
Sibel8888 Beyhanikra her 2 hamileliğimde de kestirdim. Kafamdaki kıl mı karar verecek çocuğumun ömrüne. Allahtan gelir her şey kestirin boşverin.
Maykoo İnanmıyom böyle şeylere 3 kere saçımı boyadım bebeğim gayet iyi düğünümüz vardı saçlarımın önünü kestirdim hiç de bi sorunumuz yok çok şükür
Seymaaygzz Ben 2 hafta önce kestirdim eşime tras makinesiyle okadar da güzel kestiki gören onun kestigine inanmiyo 🤭 inanma benim saçımda uzundu sıcaklardan bunaltiyordu artık