Goknurkilic Merhaba anneler, serklaj olan anneler var mıdır? Kaçıncı haftada oldular ve kaçıncı haftada doğum yaptılar yorumlarızını, önelerinizi bekliyorum😊
Kubra80 Goknurkilic ben canım 12-13 hafta arası yapıldı suan 38 haftalık hamileyim yarın doğum için gün alacağım
Asasas ezggl Maşaallah canım darısı hepimizin başına inşaallah bende 27+5 im karnımda sertleşmeler oluyor. Normal mi yarın kontrolüm var soracağım bakalım.
Goknurkilic ezggl insanlar 27 28 lerde doğum olabilir diyorlar ama sizin mesela maşallah diyelim 30 lu haftalardasınız yani dikişin herhalde etkisi tabiki büyük, öneriniz nedir sizin süreciniz nasıl geçiyor😇
ezggl Sukut66 yok sezeryan olucak profa yaptırmıstm dogum esnasında dikişleri kesinlikle aldırma dedi hem cok kanıyormuş hemde enfeksiyon olma riski warmıs dogmdan snra aldırırsn dedi
ezggl Tugbaal iyim dün doktor kontrolm wardı tek dikişler tutıyormuş artık 24eylülde dogumum war cok korkuyorm😕
Asasas ezggl Yok canım düzenli sertleşme değil çok şükür yarın ki kontrolümde soracağım. Bu haftalarda akıntınızda çoğalma olmusmuydu peki?
Kubrabulutt31 ezggl ne zaman alınacak peki dikişlerin doktorun ne söyledi doğumdan ne kadar sonra aldıracakmışsın ?
Kubra80 ezggl cnm ama 40 kanaması bu sefer dışarıya atmayacak rahim içinde kalacak ben doktoruma sordumda öyle dedi
Asasas ezggl Bu süre içinde sürekli yattın mı canım bu haftaya kadar ufak tefek kendi işlerimi yapıyordum ama bi kaç gündür ayakta durduğumda genital bölgede baskı hafif acı hissediyorum 🤔
Tugbaal ezggl benim de suan iribariyle dikisler tutuyor dedi ama rahim agzin kapali demisti en son ki kontrolde ben de 32+2 oldum 36 yi gorebilir miyiz bizde😓
ezggl Asasas benim akıntım hiç gecmedi fitil werdi kullanamdm we suanda cok arttı antibiyotk kullanıyorm
ezggl Asasas sürekli yattm sadece 2haftada bir doktor kontrülne gidiyordm we annemde kaldm hiç bir iş ypmdm istirahat ck önmli doktor demişti bu haftalarda olanlar sonuna kdr gitmez diye inş. 28.haftaya gelrsn dedi ama ben suanda 37deym üstelik gebelik sekermde war
Sukut66 Tugbaal rahim agzim gun gectikce kisaliyor canm onuda takmahi biraktm bebekte bagirsak genislemesi cikti ona cok takiyorum kafami nolacak falan birsuru sknti hayrlisi bklm rabbim dermansiz dert vermesin onun disinda sertlesmeler oluyo arada baskı oluyo idare ediyorum insallah sonuna kadr saglkla gideriz sen nasilsn
ezggl Tugbaal sürekli yat canım benim bu hafta baskı yapmaya baslamıs we bazen acıyor dikişlerme wuruyor . Tabi kullandıgım ilaclrnda etkisi war bu zamana kdr gelmemde
Aysun_Tugra Ben 17. haftada serklaj yaptırdım şimdi 34+4 deyiz. Benim hem bir erken doğumum var hemde ikizlere hamileyim. İki gündür hastanedeyim sancılarım var durdurmaya çalışıyorlar düne göre durdu sayılır. İnşallah 37 leri görürüz
Asasas ezggl Bende yarın 28 oluyorum inşaallah çok şükür bu haftaya kadar geldik. Yarın ki doktor kontrolüme göre hareket edicem artık. Akıntın nasıldı canım ? Benim Bugün oldu sadece
Tugbaal ezggl aynen ben de 21. Haftada serklaj olmustum acil serklaj oldugunda dikislerin dayanma gucu daha az demisti doktorum o yuzden cok korkuyorum surekli yatiyorum canım ben de