Baklavanın bugün kontrolümüz vardı 39+3 olduk dönmeye niyeti yok bu kızın dedi doktor inatçı cuma günü son kez görelim dedi normalde ayın 19 doğacağım tarih ama dönmedi 😂Eylül bebeklerimin hepsi doğdu seninki hariç dedi hatta 🤲🏽🥰 büyük olasılıkla sezaryen yolu gözüküyor en ufak bir belirtim yok yalancı sancılar hariç 🤲🏽Hayırlısı artık🍀