Esra60 Deletedmom417 canım benm önceden yapım böyle değildi ama hamile kalınca soğuk su içsem hırlıyodum arada öksürüyodum baya hassaslaşmışım kutu kutu dondurma yerdim normalde hamile iken az bişe yesem üşütüyorum.anladım sonra kestim soğuğu. Zaten biyerlerimiz sürekli ağrıyor oda normal. Korkma az takip et genede yaptır ama aklın kalmasın.
Deletedmom417 Mvlildz bende aşırı eklem ağrısı var ve günde 2 kere falan öksürüyorum bugün de nefes alış verişimde bazen farkediyorum hırıltı oluyor
Mvlildz Deletedmom417 Eklem ağrısı bende de var zorluyor baya parol içiyorum mecbur kaldıkça o rahatlatıyor. Öksürükde dediğin gibi arada oluyor ama hırıltım yok hamile misin
Deletedmom417 Mvlildz evet hamilryim daha tedt yapmadım korkuyorum ama virüs oldugumu da sanmıyorum ama yinede içimde şüphe var eger virüslüysem dogum yaptırırlarmı sezaeyenle bebeğe birşey olmasin diye
Mvlildz Deletedmom417 Bebeği etkilemiyor diyor doktorlar. Çünkü kanla bulaşan bir hastalık değilmiş. Ben 33 haftalık hamileyim testim pozitif ve evde tedavi görüyorum ki sadece parol içebiliyorum. Ama doktorum endişelenecek bir şey yok bebeğine geçmez korkma dedi.
Deletedmom417 Mvlildz çok geçmiş olsun testi nerde yaptın nasil yapiliyor cok canın acıdı mı test ücretlimi😔bide her virüs bulasan kişi ölmez demi😔😔
Yigitalpinannesi Mvlildz oksuruk oluyomu canim bende pozitifim bende ara ara oluyo birazcik nefes almakta gucluk cekiyrm
Mvlildz Deletedmom417 Sağol canım belirtilerim olduğu için özel hastaneye göğüs bölümüne randevu alıp gittim şikayetlerimi söyleyince test yaptı zaten evet ücretliydi. Kendini çok kasmazsan acımaz sadece sızlar ama ben ağlaya ağlaya girdiğim için acımadı diyemeyeceğim. Ben ölmedim 6. günüm ayaktayım çok şükür korkma 😊
Mvlildz Yigitalpinannesi Oluyor canım ilk belirtim öksürüktü zaten. Nefes almamda arada güçlük oluyor ama hamileliğe bağlıyorum bebek büyüdüğü için. Aklıms kötü şeyler getirdiğim zaman dshs kötü oluyorum çünkü. Bol bol sıvı ve c vitamini tüket kefir limonlu su bunlar bağışıklığı yükseltiyormuş çok geçmiş olsun
Sevcandumaan Yigitalpinannesi aa siz test yaptırmıştınız sonuç bekliyordunuz değil mi 😔 geçmiş olsun bugün benimde şiddetli baş ağrım vardı ama şükür akşama doğru geçti 🙏🏼 Siz nasılsınız
Deletedmom417 Mvlildz inaalalh iyi olursun sende insalalh bende de yoktur 😢😢 ücret ne kadar verdin pekk
Gulpnr27 Arkadaşlar güçlü durun dirençli olun yemeginizi düzgün yiyin beslenmenize dikkat edin bende yeni atlattım cok şükür inşallah sizde atlatırsınz ❣️❣️
Mvlildz Gulpnr27 İnşallah canım karantina bitince tekrar geldiler mi sağlık bakanlığından test falan yapıldı mı acaba
Nuriiiiii Bu virüs tam olarak nasıl bulasıyor ya aklım almıyor bi türlü, bu virüsğ gecrien herkese çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Yigitalpinannesi Sevcandumaan testim pozitif canim biraz daha iyiyim diger gunlere gire ama bugun gogusumde siddetli bi agri var oda sirke iciyrm ondan herhalde
Mink-hyt Yigitalpinannesi Mvlildz kızlar bişey sorabilir miyim ? Suan geciriyosunuz sanırım hastalığı peki doktorunuz virüsün bebekde zihinsel ya da fiziksel bi etki bırakabiliceğini söyledi mi ben öyle bişey duydum bi hemşireden öğrendiğimden beri kendime gelemedim ?