Selda33 yani evet ben de normalde çok tatlı seven biriydim ama alıştım artık. Bi de insanın tatlı yedikçe daha da çok yiyesi geliyor bi yerde durmak lazım. Kendime sağlıklı atıştırmalıklar yapıyorum. Mesela incir uyutması yapıyorum(haftada 1 porsiyon hakkım var), yulaflı şekersiz kurabiye yapıyorum. Şekersiz diye de abartmıyorum ara öğün olarak az miltarda yiyorum. Mesela çikolatayı yulaflı kurabiyeye gizleyebilirsin. Bi de Her öğünde mutlaka ekmek tüket( tam buğday, çavdar vs. ) o da yemekten sonraki tatlı isteğini azaltıyormuş.