Yasmn05 Kızlar 13 ve 14. Haftamda dktr aynı seyi dedi bi çıkıntı var ama kızlarda da bu hftalarda oluyo dedi ama erkge benzettm dedi bu cıkntı 14. Hftaya kadar kızlarda da mı var gercktn ve ne zamn belirginleşir kız yda erkk oldugu
Gokmer Bana 13+4 te çıkıntı var dedi aynı şeyleri söyledi. 16+0 da bebeğin testislerini bile gördük. Resmen erkekti 😆
Laylaaaa121212 @ [url=https://hizliresim.com/fvefL2][img]https://i.hizliresim.com/fvefL2.jpg[/img][/url]