Sna-1234 Burcu3506 evet canım sabah böyle bir post açmıştım hatta lekelenme için kullandım ben etkili güzel bir iğne
Kapalikutu Burcu3506 kahverengi lekelenmem vardı progesteron fitil kullandım geçmeyince ek olarak haftada bir kere iki doz bu iğneden oldum kesildi lekelenme. Yağlı bir iğne yalnız ilk vurulduğum hızlı verdiği için iğne sonrası ve yapılırken çok ağrım oldu. Vurulurken sık sık uyarın çok yavaş versin ilacı diye.
Esrakoccc Hafif pembemsi lekeyle birlikte kasık ağrım var Progesteron yeterli gelir inşallah 3 kaybım var 5 haftalik şu anda
Burcu3506 Esrakoccc bende aynı durumdayım kahverengi lekem var hem bu iğneyi vuruldum hem senin o ilacı kullanmaya başlıcam
Burcu3506 Kapalikutu vuran hemşire çok iyiydi hiç agrım yok şuan tek derdim bu kahverengi lekeler bitsin mahvetti beni üzüntüden
Kapalikutu Burcu3506 biter biter canım çok iyi anlıyorum seni 🥰benim dr haftalarca sürdü 38 hafta olduk bile biz
Burcu3506 Kapalikutu peki lekeler nasıl bitti canım sonu düşük olursa diye ödüm kopuyor daha bebeğimi 3 gün önce ögrendim
Kapalikutu Burcu3506 kese etrafında kanama alanım yoktu benim ama lekelenmem oluyordu. 14.haftada falan kesildi tamamen lekelenme. İğneler iyi gelmişti bana
Kubra_bs Ben hamileliğimin ilk haftasından beri kullanıyorum doğuma kadar da kullanıcam bana dr um rahim ağzım olmadığı için verdi iğneyle açılmayı önlüyor ve kasılmaları geciktiriyor şuan 7 aylık hamileyim çok iyi geldi bana