Merhaba arkadaşlar 😍 gebeliğin son 3 Ayı omega 3 kullanımının bebeğin beyin gelişimi açısından önemli olduğunu okudum. Sürekli balık yiyemediğim için kapsül olarak satılanları kullanmak mantıklı geldi. Onları tercih ederken de balık karaciğerinden yapılan kapsülleri kullanmamak gerekiyormuş.Doktorum öyle bişey vermedi şuan kontrole gittiğimde fikirini alacağım. Siz omega3 kullanıyor musunuz, doktorunuz verdi mi ?