Boyle bi post actim cunku ben cok aradim boyle bi post mantikli cevaplar falan bulamadim. Belki ben birine yardimci olurum insallah. Bir kac gun once hafif bogaz agrim vardi sonra sirt agrim basladi daha sonra grip gibi bi durum yasadim . Burun akintisi gozlerde sulanma ve butun vucudum halsizdi kemiklerim agriyordu 2 gun icinde gecti bu durum simdide kuru oksuruk ve geceleri nefesim daraliyordu ama asiri bisey yoktu. Daha sonra dun sabah boyle bi usume geldi usumeden sonra vucudum zangir zangir titremeye ve kasilmaya basladi. Agri kesici aldim dinlendim 1 -2 dakika icinde gecti. Sonra bugun sabaha karsi gece 3 te usume beni uyandirdi ayni seyi yasadim. Ailemle kaliyorum. Ailem cok korktu oyle gorunce hastaneye goturduler hemen orda bunlari soyleyince test yaptilar sonuclar 1-2 gune cikicakmis. Cok asiri agir gecirmedigimi soylediler hastanede haftasi buyuk ve agir hastalwrin yattigini soylediler benim de haftam kucuk. Hani domtorlar hemsirelerde tasiyici olabiliyor daha agir gecirmeni istemem dedi doktor. Hani belki testin negatif cikar ama burda test sonucuna kadar yatista kaparsin belki dedi. Zaten gebelere ilac tedavisi veremiyoruz falan dedi serum takiliyor sadece dedi eve geldik o yuzden test sonucunu bekliyorum 😒 insallah vuruse yakalanmamisimdir 😔 teste gelicek olursak insanlar herseyi abartmayi okadar cok seviyor ki burda ! Hic canim acimadi ! Ince bi plastik cubugu once bagazima sursu biraz mideniz kalkiyor bu cok normal ! Sonra ayni cubugu 2 burnunuza sokuyor hafif ileri gidiyor burundan taaaa girtlaga kadar inmedi ! Onda da hwfif gozum yasardi 2 dakika bile surmedi butun islem ! Evde dinlen bol bol beslen sivi al dedi doktor. Aranizda atlatan geciren var mi ? Neler yedinizin tukettiniz arkadaslar ?