1 hafta oldu sezeryan olalı ama biraz enfeksiyon gelişmiş augmentin yazdı doktorun antibiyotik dozunu arttırdı , başına böyle birşey gelip atlatan var mı ? Eğer açlıma olursa müdahalesi ağrılı mı oluyor ? İltihap dışarıya akarsa bir sorun teşkil eder mi ? Lütfen yardım moralim çok kötü 👎