Kaderhan69 cnm bana ilk gebelikte 37+0 da gittim 3500 kilo dedi bebeğe çatı muayenesi yapmadı akşamına eve geldim suyum geldi doğuma gittim. 3300 kilo dogurdum aynı hastanede çatıya hiç bakilmamisti ben pek inanmıyorum o cihazlara şimdi iki tane hastaneye gidiorum biri yakın biri uzak doğuma gideceğim hastane 37+6 da gittim 3800 bebek dedi öbür tarafta 3300 diodu