2li tarama test sonucum cıkmadı sistem hatası yüzünden birgün sonra hastaneye tekrar gidip kan verdim bundan dolayı 1 ay oldu nerdeyse sonuclarım hala cıkmadı doktorum 3lü taramayı yaptır ozamana kadar cıkar bakarız dedi 3lü tarama test sonucum cıkmıs ama hala 2li tarama cıkmamıs bi sorun olurmu arkadaslar bu 2li taramayı göremiyor doktor farkeden bisey varmı acaba ?