Teacher123mom Benim doktorum Ayşe Kavasoğlu , genel olarak memnunum . Ama son zamanlarda gelen zam biraz can sıktı 🙄 Birde eşim arabayı park etmesini Loby de beklerken 2 tane ada geldi ve danışmaya korona testi sordu 🙈 ben şokkkk , acil kapısından değilde ana binaya almaları biraz canımı sıktı