Evet 38 +6 da doğum yaptım.. bugün kontrole diye geldim benik bebeğin ac yani karın çevresi geriden geliyordu bugün bide suyumun azaldığını öğrendim. Direk yatış verdiler tabi ağladım çok korktum hazır değildim neyse doğumhane ye gttm 2 buçuk santim açıklık varmış lavman yapıldı sonra nst ye bağlandım. hep dua ettim Allah'ım kolyaca olsun diye bu arada ikinci doğumum sonra suni sancı verdiler sancılar gelmeye başladı en sonunda dayanamiom dedim ebe geldi hadi hemen doğumhane ye dedi ve iki nefesle doğdu çok şükür sancı 45 dakka zor oldu sadece suni sancı ile açılma kolay oluyor korkmayın saat 10 da yattm 3 de bebeğime kavuştum. Bir gün öncesi bol bol yürüdüm.ki zaten hamillk boyunca yürüdüm ve çömelme.hareketi yaptm birgün öncesi.kesnlikle tavsiye ederim .. Allah herkesi bir.nefeste kurtarsın suniden çok korkuyodum ama öyle olmadı gerçekten hızlı oluyor ve tamamen tuvalet hissi gelince doğum gelmiş demektir 😇