Melisa61 keşke kaçmasaydın zamanı geri alamayız tabi ama insanın hayatını sürdürmek isteyeceği yer bunun için herşeyi göze aldığı yerde ona değer verilmeli. Ne demek evde yalnız durman hoş olmamız. Başını bekliyorlar resmen , hakaret bu. Özel hayatınız kalmamış. Eşiniz 18 yaşında mı bu ne aile bağımlılığı böyle