Çok geçmiş olsun öncelikle, Rabbim hayırlısı ile en güzelini nasip etsin… çiçek 💐 Dygygn
ocakta 15 haftalık bebeğimi kaybettim… Kalp anomalileri vardı bekliyorduk 😢 Dr.um 1 ay ilişki yasak dedi rahmimin toparlanması için. Önce suni sanci ile doğum sonra da vakumla temizleme yaptılar.(Vakum gerçekten normal kazımalı kürtajdan daha sağlıklı imiş) 1 ay sonra kontrole gittiğimde tamamen rahmin toparlandığını ve tekrar hazır olduğumu söyledi. Eğer istiyorsan bekleme Tuğba dedi, karar verdiğinde folik asite başla dedi. Ve başladım ilaçla korunmadım ne zaman olursa dedik ve 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Şuan 24 haftalık olduk, ve şükür bebeğimde bende sağlıklı bir şekilde ilerliyoruz. 🙏