Minikbebek123 Bebek yağı alacaktım vazgeçtim vazelin aldım sizce vazelin etkili midir kullanan var mı
Gulsen4224 Minikbebek123 çatlaklara fayda yok cnm 🤷🏻♀️Ben hiç birşey kullanmadım o kadar ürün kullanan var fayda gören yok ancak lazerle renk açılması oluyor tamam
1402ht Minikbebek123 doğal içerikli yağlar kullanın bnce badem yagı kayısı yağı vazelin petrol içeren bir ürün pek iyi gelmedi bana
Sule_Ktn Minikbebek123 kesinlikle lierac çatlak kremi al tam 38 hafta oldum bugün en ufak bi çatlak yok çok şükür 👍🍀
Gulsen4224 Sule_Ktn canım o ilaçtan değil senin yapından bence bende hiç ilaç kullanmadım çatlak hiç yok şükür🤲🏻
Sule_Ktn Gulsen4224 belkide dediğin gibidir 1 kutu aldm zaten yarısı dolu bile . Maşallah senin adına da sevindim 😊👍
Hypatia Zeytinyağı kullananı duymuştum işe yarıyo diye,ama bence deriyle ilgili,brnim mesela ergenlikten kilo alıp verme yüzünden zaten çatlaklarım var,o yüzden çok fazla para vermem heralde😃
tbmn Minikbebek123 Hindistan cevizi yağı kullanıyorum göbeğime ve göğüslerimi yumuşatsın nemlendirsin diye
CansuAbinik Minikbebek123 vazelin sadece kullanılınca o bölgeyi koruyor herhangi bir faydası yok. Zaten içerisinde lanolin var.. Bebek yağı daha kullanışlı. Ama aynı zamanda içerden de nemlendirmek gerekiyor. Yani bol bol su içmeniz lazım..
Babyy1S Minikbebek123 ben organik zeytin yağ aldim arada kullanmadigim anlar da oluyor ama hiç catlama yapmadı vazelin icinde maddeler var istersen farkli bir sey dene derim