Hazalperi Karnımı üşüttüm galiba isal olmuşum çok kötü kramp giriyor karnıma ne yapsam çabuk geçer acaba öneriniz varmı çok zorlanıyorum
Canan95 Hazalperi geçen bende öyle oldum. Bu zamana kadar hiç öyle bı ishal bilmem. Muz yedim su içtim ama ah ertesi güne kadar bağırsak sancıları mahvetti beni ağlamamak için nasil sıktım kendimi.ben bilirim. Bal şerbeti yapabilirsin oda ise yario
Kelebeginruyasii Eğer ishalsen bir tatlı kaşığı türk kahvesine yarıma yakın limonu sık karıştırıp iç onu canım bak ishalin nasıl kesiliyor banada dua et🙏🏼😊 kesilmezse belki mikrobik birşeydir ozaman gecikmeden doktora git
Hypatia En çabuk çözüm 1 kaşık kahveye biraz limon sık ye,gerçekten işe yarıyor bnde.bi de 1 kaşık nişastayı yarım bardak ılık suyla aç,dik kafana,ben denemedim ama o da çok işe yarıyormuş