İyi geceler kızlar
Sabahtan berı hiç gecmeyen bobrek agrısına daga fazla dayanamadım ve devlet hastanesının acıl bolumune gıttık
İdrar kan tahlılı aldılar ve ıdrarımda enfeksıyon cıktı
Sonra kadın doguma yonlendırdıler orda ilk karından bakıldı bebrk ıyı dedıler
Alttan muayne ıstedı kabul etmedım cunku zaten gebelıgım rısklı
22 haftalıgım ve 22 hafta boyunca doktorum hıc alttan bakmadı baba onermıyorda zaten
Bende reddettım ve ımzaladım kagıdı
Doktor enfeksıyon için monurol 3g graniül içeren saşe doye tek dozşuk bi ilaç verdı yatmadan ıdrara cıkıp suya karıstr ıc ve 4 saat idrara çıkma dedı
Kullananlar varmı
Tedırgınım