Kbraozkn Merhaba ben test yaptım pozitif çıktı kan verdim ordada hamilelik çıktı. Son adetime göre 7 haftalık gözüküyor. Bugün hastaneye gittim doktor keseyi gördü fakat normalden küçük gördüğü için kan istedi 2 gün sonra tekrar kan ver değer yükselmesine bakalım dedi. Bugünkü kanda beta hcg 7383.5 çıktı. Böyle birşey yaşayan varmı? Aklım çok karışık 😔😔😔
Kelebeginruyasii Kbraozkn canım kese gözükmüş geç döllenme olabilir belki maşallah değerinde yüksek doktorun dediği gibi iki günde bir iki katına cıkarsa bebek gelişir kesede görürsün inşaallah içini ferah tut🙏🏼🥰😘
Anne18 Kbraozkn canım neden üzüyorsun ki rabbime dua et belki geç döllenme dir kuzum alttan baktı mı doktor ultrason dan benimde cıkmamıştı alttan bakınca görmüştü kuzum 8 haftaya kadar bekle bakalım 9 haftada bile cıkan oluyor canım
Ayseege6156 Kbraozkn aynı şeyleri bende yaşadım canım 7. Haftamda duydum kalp atışını geç döllenme görülebiliyor bazı insanlar 10. Haftasında duyuyor kalp atışını panik yapıcak biley yok senin yaşadıklarını bende yaşadım çok kötüydüm ama şimdi 16+2 yim bebeğim çok sağlıklı şükürler olsun sende kafan karışmasın bekle bakalım bi duyarsın elbet geç döllenme olacaktır
Kbraozkn Kelebeginruyasii inşallah gözükür bi hevesle gidip bunları duyunca haliyle tedirgin olmuştum biraz ama rahatladım şuan
Kbraozkn Anne18 yoo alttan bakmadı ikinci gebeliğim ilk çocuğumu kaybettim bunada bi hevesle gitmiştim böyle olunca biraz canım sıkıldı
Ruya26 Kbraozkn Benimde üstten görünmemişti vajinal baktı bebek ve kalp atışı görüldü canım bi dahaki kontrolünde görünecektir sıkma canını
Semam Kbraozkn Başka bir doktora git bence bendede hamileligimin basında lekelenme olmuştu henüz muayene olmamıştım sadece kanda çıkmıştı. Acile gittim beta değerin düşmüş denildi kadın doğum doktoru muayene etti ne kese var ne bebek dedi sen düşük yapiyosun dedi. 3 gün sonra randevum vardı. O 3 günde içim dışıma çıktı helak oldum ağlamaktan kalktım herşeyi göze alarak gittim hastaneye kese de göründü kalp atisinida aldı doktorum. Hiç kendini harap etme başka bi doktora git derim. Şuan 2.5 aylık oğlum hala eşimle konuşurken esim bile der bide düşük yapiyodun diye 😊
Kbraozkn Semam çok teşekkürler içimi rahatlattı birazda olsa yazılanlar Allah daha güzel günler görmeyi nasip etsin evladınızla ailenizle inşallah
Semam Kbraozkn Amin insAllah sende hayırlı haberler alırsın 🙏 muhtemelen geç döllenmeden dolayı görememiştir kalp atışı felan 😊😊
Hypatia Kbraozkn sıkma canını benim hesaba göre de sen gibiydi,1 hafta zor geçti ama şükür 1 hafta sonra gördük,geç döllenmeymiş,benim hesabıma göre 1hafta 1 gün geriden geliyomuş.içini ferah tut sen😊
Kubrakircicek19 Kbraozkn benim de hemen beli olmadı geç dölenmedir kese büyüyorsa sıkıntı yok kanmam olmadıysa bide korma
Funda_sahin19 Kesinlikle alttan baktırma canım benim doktorum alttan baktığında keseyi gördü sağlıklı dedi ertesi gün gece leke gelmeye başladı ve ben 2 gün içinde düşük yaptım dün gerçekleşti düştüğüm alttan bakmak rahimi tetikliyor dikkat et 😔😔
Dnzz888 Funda_sahin19 bu bilgi yanlış hanımefendi bilmeden böyle yönlendirmelerde bulunmayın,Her şeyi doktorlardan iyi biliyor olmanız şaşırtıcı! Alttan muayene ile düşüğün uzaktan yakından ilgisi yok.Hurafeleri bırakın bir kenara
Dnzz888 Funda_sahin19 bu bilgi yanlış hanımefendi bilmeden böyle yönlendirmelerde bulunmayın,Her şeyi doktorlardan iyi biliyor olmanız şaşırtıcı! Alttan muayene ile düşüğün uzaktan yakından ilgisi yok.Hurafeleri bırakın bir kenara
Mom046 Funda_sahin19 İlk iki ayım da üç kere falan alttan muayne oldum kahverengi akıntı gelirse korkma iyi bişey dedi onun haRici hiçbi sorun yaşamadım yanlış bilgi veriyorsunuz bence