Selma_brn Arkadaşlar 4 aylık gebeyim tansiyonum çok düşüyor 7/4 8/5 9/5 böyle devam ediyor ensem ağrıyor başım sıkılıyor dengesizleşiyorum bian tuzlu ayranda içiyorum fazla etki etmiyor 😔 ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı
Baby22 Selma_brn aynen bende 16+2 deym ilk 3 ayda halszlik kötü hissetme vardı ama sonra geçer gibi Olmuştu ama 2 gündr yine düşüyor ben tatlıda tuzluda yiyorm işe yaramıyor kollarımda can yok sanki
Gokcenurr1 Selma_brn ayni sorun bende de var 14 haftalık gebeyim aşırı tansyon düşüyor canım gidiyor sanki halsizliklten kalkamıyorum doktorum sola doğru yat tuzlu aytan iç dedi ama yapıyorum azalıyor sonra tekrarliyor
Morvi Selma_brn ben çok sık yaşıyorum bide çarpıntı baya oluyo. Dr soda iç dedi, çok tuza da yönelmek istemiyorum bende. Biraz tuzlu ayran yapıyorum ardından soda içiyorum. Biraz olsun rahatlıyorum.
mine-1994 Selma_brn benim de tansiyonum çok düşük ilk 3 ay hele dermanım yoktu kolumu kaldırcak hem bulantı hem kusma iyice güçsüz düşmüştüm şimdi 7 ayım bitmek üzere doktorum bu aylarda da tansiyonum düşebilir normal dedi zaten çok yüksek bi tansiyonum yok normalde de bi sıra iyice düşük. Ama doktorum düşük tansiyon iyidir dedi. Sabahları dikkat ediyorum kalkarken gözüm çok kararıyor anı hareketler yapmamaya çalışıyorum yoksa bir anda başım dönüyor bide kendimi aç bırakmıyorum bir şeyler atıştırıyorum sürekli aç kalmak da tansiyonu düşürüyor
Seymaplyrl Bende 18+3 hamileyim bende de tansiyon sorunu var sürekli düşüyor 7/5 . Sık sık ve tuzlu yiyorum tuzlu yemektende korkuyorum ödem yapar diye ama yapacak başka bisey yok çok çekiyorum tansiyondan
Seymaplyrl Bana da doktor bol sıvı tüket su, ayran ,soda, günlük mutlaka soda iç sık sık ye ara öğünü çok yap kalkarken yavaş dikkatli kalk tuzlu ye yemeklerini dedi.ne kadar da dikkat edersen et yine de düşüyor
DaisyMom Selma_brn anlattigin seyleri bende yasiyorum suan 17+2 gunlugum biraz azaldi tansiyon dusuklugum.Ama ben cok ac kaldigimda daha cok dusuyor gec kahvalti yapiyorum saat 1, 2, 3 degisiyor.5 gibi ara ogun yapsamda(meyve) 7 bucuk 8 gibiye kadar tansiyonum dusuyor yani az su ve acliga bagliyorum ben bu durumu.Sizde az su ve yemek yeme saatleri fazla mi uzun.Yani ara ogun felan degil normal yemek yemek gerekiyor.Ama gebelikte asiri sorun olmuyor 5in altina dusmesin.Yuksek olursa gebelikte risk olabilir.
Kbraasultaan Selma_brn ben 6. ayıma girdim hala gün aşırı düşüyor doktorum yüksek tansiyon olmasının daha sorun olduğunu belirtmişti her gün düzenli bol tuzlu ayran iç bence
Selma_brn Kbraasultaan Sabah 1 bardak içtim tekrar içeceğim inşallah yükselir evet yüksek tansiyon daha sıkıntılıymış