Kontrolüm vardı bugün bebişlerden biri bir hafta geride doktorum normal olabilir diyor fakat üzüldüm ve korktum biri 607 gram biri 481 gram boyları aynı sizlerin nasıl ilerliyor ve 37.haftada alıcaz dedi şuanda 23 hafta 2 günlükler biri 1 hafta geride kalmış ilkkez böyle bi durum yaşadığım için danışmak istedim doktorum 4 hafta olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ama bu durumu yaşayan anneler yardımcı olursa sevinirim